جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۱۳
کد خبر: ۱۴۰۷۴۲
|
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵

نمایشگاه نقاشی کودک «شاملو و بچه‌ها» در فرهنگسرای ارسباران برپا می‌شود

نمایشگاه نقاشی کودک «شاملو و بچه‌ها» جمعه ۲۶ مردادماه در فرهنگسرای ارسباران برپا می‌شود.
نمایشگاه نقاشی کودک «شاملو و بچه‌ها» در فرهنگسرای ارسباران برپا می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایشگاه نقاشی کودک «شاملو و بچه ها» جمعه ۲۶ مردادماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در فرهنگسرای ارسباران برپا می‌شود.

کودکان هنرمندی که آثارشان در این نمایشگاه به نمایش در آمده است، با شنیدن چهار قصه کودک شاخص احمد شاملو به نام‌های «خروس زری پیرهن پری»، «ملکه سایه‌ها»، «هفت کلاغون» و «دخترای ننه دریا» برداشت خود را از این قصه‌ها با تکنیک اکرلیک روی بوم به تصویر کشیده‌اند. نکته ویژه آثار نمایشگاه این است که با استفاده از رباتیک، بخش‌هایی از تابلوها به صورت متحرک طراحی شده است. 

احسان امیری، آرشا حسینی، آوا امیری، آوا دهقان، آیلی حبیبی عنصرودی، روشنا حکیمی، سارینا گرجی، لیا سادات علوی رضوانی، نهال صادقی ثانی، نیکی صادقی ثانی، یسنا سادات موسوی و یسنا کوزه‌کنانی هنرمندان کودک نمایشگاه نقاشی «شاملو و بچه‌ها» هستند و ملیحه دربندسری وظیفه تسهیلگری را بر عهده دارد. 

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند تا یکم شهریورماه هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۷ و پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳ به نگارخانه شماره ۱ فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا، کوچه عقاب مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۳۳۹۹ تماس بگیرند. 
نظر شما